נתן זהבי: "היה לוקח את שרון גל, ינון מגל ואורן חזן ומשאיר לנו את יוסי"

    ישראל פריי 4 Comment on נתן זהבי: "היה לוקח את שרון גל, ינון מגל ואורן חזן ומשאיר לנו את יוסי"
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פטירתו של האיש שעורר סערות רבות בחייו, לוותה בסערות תקשורתיות, אף לאחר לכתו. יוסי שריד, מבכירי הפוליטיקאים של מחנה השמאל, הלך אמש לעולמו ממחלת לב. לעומת ההספדים השגרתיים, היו בשוליים תגובות קיצוניות שעוררו סערה.

    השדרן נתן זהבי, כתב בחשבון ה"פייסבוק" שלו: "הייתי נותן להוא למעלה שלושה תמורת אחד. היה לוקח את שרון גל,יינון מגל, ואורן חזן ומשאיר לנו את יוסי לעוד כמה שנים". לא די היה לו בהשתלחותו, הציק לו גם היחס הלא מכובד של גורמי ימין לפטירתו של שריד: "היודונאצים חוגגים מאתמול בערב. לו יכלו היו שותים את דמו למרות שזה חנוכה ולא פסח".

    בין המגיבים הרבים לדבריו של איש התקשורת, היה הח"כ לשעבר ואיש התקשורת בהווה, שרון גל: "אני בדרך כלל לא מתייחס לטקסטים מהסוג הטמא הזה, אבל הפעם חשוב לשתף, כי נתן זהבי (שוב) עבר את הגבול. אנא שתפו", כתב גל.

    שרון גל הדגים במשוואה: "תארו לכם, חלילה, איש ימין כותב כך על אנשי שמאל אחרי רצח גנדי ז״ל או לכתו של רפול ז״ל. תחשבו על זה רגע – כמה חוצפה, גועל ורוע יש בחלקים במחנה הזה – והכול עובר בשקט".

    111



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זהבי מכיוון שאתה כבר לא יכול להחזיר את שריד למטה אני מקווה שתעלה(תרד)
      אתה אליו

    2. 3

      מגעיל עד כדי בחילה!
      את מי מעניינים דברי הכפירה וההבל האלו? למה אתם מביאים את הציטוטים הדוחים האלו???

    3. 2

      זהבי העצבני ! אם "ההוא מלמעלה" היה שומע לך אז ידידיך היטלר וקדאפי היו עדיין מסתובבים כאן. תמשיך להקיא את הזוהמה שלך ועל אפך וחמתך עם ישראל ישאר לנצח.

    4. 1

      נתי העצבני, שלום לך, אל תדאג ליוסי הוא יחכה לך שם ואם אתה מתגעגע אליו אתה יכול ללכת בעקבותיו. רק שתדע לך שם אין חרטות מה שתספיק לעשות כאן זה שלך ומה שלא עשית אין מה לעשות. לכן אל תעשה עלינו פוזה יענו אתה גבר סך הכל את מזדקן והולך לדרך של חברך יוסי. אז שלום ולא להת'
      ירון.